onsdag 2. september 2009

Student tilværelse på Tranghaugen

I vår bestemte jeg meg omsider for å ta fatt på nye studier. Det begynner å bli noen år siden sist, men nå begynnte jeg å bli fornøyd med å gå hjemme, noe måtte jeg finne på. Og etter mye grubling fram og tilbake endte jeg med kurset pedagogisk assistent hos nks. Finner jeg ut at dette er noe for meg, kan jeg bygge videre på kurset og ende opp som barne og ungdomsarbeider. Men som sagt vi tar en ting av gangen.



Å skulle sette seg ned og lese på egenhånd er ikke bare bare, men nå begynner jeg og komme inn i det og har funnet meg noen måter å jobbe på som gjør at jeg kommer meg igjenom pensum.



Ipod`n er blitt en god venn de siste dagene, den er kjempe kjekk å ha når jeg trenger å koble ut alle de andre lydene her i huset. Blir jo i mye bedre humør også når jeg får flott musikk på ørene.



Ingrid er blitt en skikkelig paparatzi for tiden og skal fotografere det meste. At jeg ikke er særlig grad i å bli fotografert bryr hun seg visst ikke noe særlig mye om. Det er vel en grunn til at det finnes lite bilder av meg her, det er jo som regel jeg som er bak kameraet. Men nå ser det altså ut til at jeg får konkurranse med Ingrid.

Ingen kommentarer: