torsdag 3. september 2009

Dagene går

Som overskriften sier går dagene, og akkurat nå synes jeg de går fort. Det er jo ikke lenge siden det var mandag, men når er det straks fredag igjen. Fortsetter det slik bør vi vel snart begynne å tenke på julen..



Så til bildet fra kjellerstuen.Ting blir liksom aldri ferdig der, det er jo stadig noe annet som må prioriteres foran, og når jeg i tillegg også får nye ideer til hva som kan gjøres der tar nok ting tid.
Orglet og hjørneskapet har jeg arvet fra min gudmor Jensine. Selv om jeg har drevet å malt det meste der nede, er det noe fått være som det var. Den ene siden av rommet er hvitt og med for det meste hvite møbler, mens i den andre enden er det "gamle" møbler.


Ingrid er som tidligere fortalt blitt en liten paparatzi, nå er det ikke bare vi andre i huset som får gjennom gå. Denne typen bilder av henne finnes det nå ganske mange av, noe som kan bli moro å finne igjen den dagen det nærmer seg konfirmasjon til lille frøkena.




Kanskje har hun sett sin mor gått rundt med kameraet, for av og til dukker det opp "interiør" bilder på kameraet når jeg finner det igjen. Jeg har en tendens til å legge det fra meg litt over alt, og vet ikke altid hvor jeg har det. Så langt har det nå i allefall dukket opp igjen :)



Jeg er i allefall veldig glad at vi er kommet til den digitaletidsalder og ikke lenger trenger å fremkalle alle bildene som blir tatt. Når Ingrid har vært på ferde med kamera er det jo helt andre ting hun fotograferer enn hva jeg gjør, leker og seg selv er vel en gjenganger for henne.

Ingen kommentarer: