onsdag 16. september 2009

Prosjektene mine

Denne sommerdrakten til Ingrids babyborn er akkurat gjort ferdig. Hm, nå er vel sommeren over for en stund siden her i trøndelag, men med mitt tempo så hender det seg at ting ikke blir ferdige til rett tid.




Her ser dere ei som er stor fornøyd med nye klær til dukken. Ikke så rart når ting tar tid, Ingrid har spurt mange ganger de siste mnd om det snart var ferdig. Tror det er bra at jeg har Ingrid til å mase på meg, ellers kunne vel dette prosjektet endt slikt som mange av mine andre uferdige prosjekter.


Av mine uferdige prosjekter er dette en av dem. Litt vanskelig å se hva dette skal bli kanskje??? Men det er faktisk juleduken min som omsider er påbegynt etter å ha ligget i kurven i 5/6 år sånn ca. Virkelig på tide at noe skjer da. Så får jeg prøve å unngå at det går ennå 5/6 år før den blir ferdig.




Tja, hva skal man si, noe av det jeg misliker mest er bilder av meg selv. Og når jeg i tillegg har brillene på blir det i allefall uvant å se seg selv. Men har merket den siste tiden at synet er blitt dårligere, så jeg bør vel bli flinkere til å bruke dem nå da. Brodering er i allefall håpløst uten briller.



Dette prosjektet er det ikke så lenge siden jeg begynte med, hva det blir og til hvem sier jeg ikke så mye om ennå. Det kan jo være at noen er innom her å smugtitter litt ;)


Ingen kommentarer: