mandag 7. september 2009

Såå fornøyd

Jeg er bare så fornøyd akkurat nå, i går formiddag kom nemelig dette flotte speilet opp på veggen i stua her. Jeg har jo lenge ønsket meg et stort speil, og når jeg tidligere her så et flott et i reklamen fra Jysk var jeg ikke lenger i tvil om at det var speilet som jeg skulle ha.




På onsdag da jeg og Terje var på vår lille handletur til byen, så jeg mitt snitt til å få mannen med på min gode ide. Vi var jo allikevel på Jysk og når vi i tillegg hadde stor bil som vi fikk det med oss i, var det jo masse som talte for at vi skulle kjøpe det. Og jammen meg var han ENIG med meg og speilet ble med hjem. Snille, snille mannen min :) Men jeg måtte vente noen dager på å få det opp på veggen da, men når man venter på noe godt osv...

1 kommentar:

Anonym sa...

speilet ble fint det