tirsdag 15. september 2009

Masse planer igjen

Nesten som "vanlig" har jeg masse planer. Men så var det der med tiden da, den strekker liksom ikke til. Litt merkelig egentlig for etter som jeg stor sett er hjemme om dagene skulle jeg jo strengt tatt fått unna litt. Nå har det seg slik at arbeidslysten er ikke bestandig på topp og ofte blir jeg bare sittende ved denne pc`n. Tror det må være en slags magnet mellom meg å den for til tider er det vanskelig å løsrive seg. Og det er jo noe av alt dette flotte jeg kommer over som gjør at jeg stadig vekk har masse planer. I følge min bedre halvdel er det visst enkelt sider jeg burde holde meg unna, jeg har visst nok ideer oppe i mitt hode (hihi).
Nå har jeg bla sett at enkelt begynner å snakke om at det nærmer seg jul.... hos meg er det fortsatt lenge til jul ennå, selv om jeg så smått har begynnt å tenke på det. ( har allerede kjøpt noen små ting til barnas adventskalendere). Nå har det seg visst slik at årets julekalender på NRK er Jul i svingen. Sist den ble sendt (2006) var nok Ingrid litt for lita til å få med seg alle poengene, men jeg regner med at den faller i smak i år.









Jeg har bla funnet oppskriften på disse flotte luene fra serien. Så nå tenker jeg på å strikke noen av disse. De kunne jo passe fint som en kalendergave. Men så var det det der med tiden igjen da, jeg har jo så mye jeg skulle ha gjort, så da burde jeg vel strengt tatt begynne nå.









Men så har jeg jo så mye annet som å skulle vært gjort. I dag feks har jeg drevet å malt hus. Startet jo tidlig i sommer, men det er fortsatt en vegg som gjenstår, samt litt på garasjen. Fikk tatt en del av veggen på huset i dag, men er fortsatt ikke ferdig. Nå ser jeg på yr at de melder regn vær dag i uka som kommer, så da ser det litt mørkt ut for at mitt maleprosjekt blir ferdig før vinteren kommer.








Ja, ja vi får se hvordan det går. Det er jo en stund til vinteren og julen er her ennå, vi får satse på noen flotte høst dager framover også. Så kanskje jeg kommer i mål med noen av prosjektene mine.

1 kommentar:

Brit Strikkenerd sa...

Lol:) Kjente igjen den du:) Jeg kunne av og til tenkt meg minst et par timer ekstra i døgnet!! Og det å være her inne i bloggland er av og til alt for fristende!!
Ser at du også vil være med i julegavekalenderlotteriet mitt, trivelig:) Kanskje blir det akkurat du som vinner:)