tirsdag 4. oktober 2011

Plutselig så var det oktober

Som tidligere nevnt går dagene litt i raskeste laget her for tiden. September forsvant inn i historien uten at jeg egentlig har fått med meg at vi har vært innom denne mnd. Vel, litt har jeg jo fått med meg, men dagene går i allefall fort. Oppussingen i kjelleren har tatt en god del av tiden vår forrige mnd, så det kan nok ha sin medvirkende årsak til at dagene går så fort.  Nå er vi så godt som ferdig der nede, i allefall i denne omgangen. Det er jo flere rom der som vi etterhvert bør gjøre noe med, men det blir ikke med engang for vi bør vel få igjen pusten først tenker jeg.




Nå er det kun litt små rydding som gjenstår før alt er på plass, og det bør vi vel klare å få gjort i løpet av denne uka. Dagens bilder er i fra rommene før nye vinduer var kommet på plass. Etter at nye vinduer kom på plass har vi ( eller jeg....) vasket ned rommene. Skjæring i mur fører nemelig til en god del støv rundt omkring.  Rommet til Mads har i tillegg fått nytt gulv og noen strøk med hvitmaling.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Det andre rommet har vi ikke gjort noe annet med enn å vaske det. Her hadde jeg hatt på panlehvitt fra før, så det får holde enn så lenge. Dette rommet blir ikke så mye brukt, så med nytt vindu er det jo som et helt annet rom allikevel. Har en plan om å få montert opp symaskinen min der, samt ha en god del hobby ting stående framme. Kanskje blir det da lettere å få unna noen av alle mine planer på den fronten.
Bilder av de ferdige rommene kommer en dag senere.

Ingen kommentarer: