mandag 17. oktober 2011

Hobbyrom

Nå begynner omsider ting og komme på plass nede i kjelleren, det har tatt sin tid, men jeg er i allefall svært så   fornøyd med resultatet så langt. Nå gjelder det bare å få det siste rotet på plass så blir det helt bra.  Om vi skal hive oss på oppussing av vaskerommet med det samme er nok noe usikkert, kanskje like greit å vente til etter jul. For julen kommer jo så altfor fort nå.



Bildet over er av rommet før det ble byttet vindu. Da var det for det meste et rot rom, vi hadde en vegg med bokhyller og en server der inne, ellers ble rot og ting vi ikke helt visste hva vi skulle gjøre med plassert der inne. 




Nå er bokhyllene flyttet til kjellergangen og rommet er igjen oppstått som hobbyrom. Har en plan om at det skal bli enklere å sette seg med med kortlaging, scrappbooking, symaskina og andre hobbysysler jeg måtte ha. Nå står i allefall alt utstyret veldig lett tilgjengelig, så da har jeg ikke det å skylde på noe lengre iallefall.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...En aldri så liten sofa har jeg fått plass til der inne også. Planen var egentlig å selge den, men så langt har jeg ikke kommet ennå, så inntil videre får den stå der. Tidligere sto den på kjellerstua, men der har jeg nå en "ny" sofa, så da måtte denne vike plassen. Jeg har omsider klart å bli ferdig med ryddingen på kjellerstua og nå, så da er det vel på tide med bilder derifra en dag snart også.

Ingen kommentarer: