onsdag 19. oktober 2011

"Ny" sofa

Så var det tid for bildene fra kjellerstua. Sofaen fra Ikea er blitt byttet ut til en litt eldre sofa. Denne tror jeg faktisk er fra 50 eller 60 tallet og passer godt inn sammen med alle de andre gamle møblene jeg har der nede. Ikke er den mye slitt heller, så denne blir nok stående en stund. Må bare kjøpe meg tekstil lim slik at jeg får limt på båndene som er rundt putene for de har løsnet litt.  Så blir nok sofaen tipp topp tenker jeg.




Jeg har en plan og et teaksalongbord også, men har ennå ikke somla meg til å henta det. Tror jeg skal se om jeg finner meg et teak bord som jeg kan ha tv`n på også etterhvert, for dette fra Ikea passer liksom ikke inn noe lengre.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Putene kan snus og brukes på begge sider. Den andre siden har en flott mørk rød farge, så dette passer perfekt til julen. Uansett, kjekt med litt variasjon. Er veldig fornøyd med hvordan det ble på kjellerstua nå iallefall, ryddet og vasket er det også. Så der nede trenger jeg ikke å tenke på å vaske noe annet en gulvet når vi nærmer oss julen. Deilig med alt som er unnagjort.

Ingen kommentarer: