mandag 24. oktober 2011

Aspirantkorpset

I går var vi på korpskonsert i samfunnshuset hvor Ingrid og resten av aspirantene i korpset ble presentert. En liten låt spilte de også. Må si jeg var imponert, for de hadde kun hatt en felles øvelse. Moro var det iallefall og så heldige som vi er som har et aspirant/junior korps som teller hele 18 stk. Det er det ikke så mange små plasser som kan skryte av. Håper bare at flesteparten av disse holder ut så lenge at de blir med videre til hovedkorpset.


Nå skal jeg finne sengen, tror jeg har en lang dag framom meg i morgen. Da blir det først jobb, så støttekontakt jobb, kombinert med lekser,middag, baking til korøvelse og kjøring av barna til fritidsaktiviteter. Samtidlig skal vi prøve å få kjørt campingvognen på vinterlagring før det blir for mørkt, oppi det hele så må jeg pakke litt, hvertfall til barna. For onsdagsmorgen reiser vi til Praha ( juuhuuu) og barna dra til farmor og farfar allerede i morgen kveld. Regner med tiden går sånn passe fort fram til vi sitter på flyet. Gleder meg veldig mye til shopping i Praha!!!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ingen kommentarer: