onsdag 21. september 2011

Tidsmangel

Her går dagene litt raskere enn hva jeg egentlig synes er greit. Jeg har så mange planer jeg ikke rekker å gjennomføre. Men det må vel bli engang, det meste jeg har tenkt er jo her når jeg får litt bedre tid, det forsvinner jo ikke. Men som den utålmodige sjelen jeg er så kan det være litt vanskelig. Vel denne uken og neste blir det mye jobbing, men så blir det litt roligere ( tror jeg ihvertfall...) så da må jeg vel få unna noen kryss på "to do" lista mi.



Ta rommene i kjelleren feks, vinduene ble satt inn forrige fredag og helgen ble brukt på å vaske og male. Og så stoppet det liksom der, vi kom ikke videre. Jeg skulle selvsagt ha flyttet alt inn og tatt i bruk begge rommene aller helst samme dag. Men sånn er det ikke blitt. Nå er det det gulvet på rommet til Mads som vi venter på, der er det tregulv fra før, men det er ikke særlig pent. Så det må det gjøres noe med, og der står altså saken så langt.... Ja, ja, nok klaging for denne gang. Rommene ellers ble jeg i allefall kjempe fornøyd med, nye store vindu gjorde seg virkelig. Skal prøve å få ordnet med før og etter bilder en dag snart, men jeg har en pc som ikke er helt samarbeidsvillig for tiden, så vi får se hvordan det går.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ingen kommentarer: