lørdag 29. januar 2011

Jeg strikker vidre

Innimellom alt annet som skjer får jeg litt tid til strikking, "problemet" mitt nå er vel egentlig at jeg har altfor liten tid til alt jeg gjerne skulle ha strikket. Jeg kommer jo hele tiden over nye flotte oppskrifter på nettet. Så da må jeg begynne å prioritere, så langt i år har jeg vært flink og klart og gjøre ferdig et prosjekt før jeg har begynnt på et nytt. Nå derimot har jeg to prosjekt på pinnene, men det er ingen store prosjekter så det går nok bra. Jeg må ha noe som er enkelt og uten for mye mønster som jeg kan ha med meg på jobb. Under her ser dere mine første "lommetøfler". Kjempe enkle og strikke og fort gikk det også. Fargen på bildet ble ikke helt rett, rosa fargen er mye skarpere i virkeligheten. Par nr to er allerede påbegynnt.



Etter jul har jeg fått til en "karitraa" lue til Ingrid også og jammen ble det ikke like pulsvarmere med det samme også. Ennå er det litt garn igjen, så jeg må jeg vel finne på noe smart med siste rest. Lille frøkena har skjønt at jeg gjerne vil dokumentere alle strikkeprosjektene mine og stiller mer enn gjerne opp som modell.


Denne helgen er det litt mindre planer på tapetet enn forrige helg, og godt er det for når ser det ut som om vi får ei syk lita frøken også. Natten har vært preget av feber og vondt i øret til Ingrid, så da blir det nok mye innetid. Jeg skal straks en tur på bruktbutikken sammen med Mads nå, men så blir det vel sofaen med syk lita frøken og strikkinga resten av helga tenker jeg.

Ha ei fin helg der ute!
Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: