torsdag 13. januar 2011

Garnmani

Nå er det ikke meg det er snakk om denne gangen, selv om min bedre halvdel nok mener at jeg "lider" av denne typen mani. Jeg fant tipset om denne bloggen inne på Strikkeoppskrift.com og etter å ha sjekket den ut føler jeg meg veldig lettet. Det er altså LENGE igjen til jeg når slike mengder med garn, og jeg tror nok ikke jeg kommer til å komme opp i den heller. For jeg har nemelig en plan ; i år så skal jeg prøve å ikke begynne på et nytt prosjekt før det som allerede er på pinnene er avsluttet. I tillegg har jeg som mål å få unna mest mulig av garnlageret mitt, så da gjelder det å være kreativ med tanke på hva som skal på pinnene også. Lykken er vel at jeg jobber så mye nå at jeg sjelden rekker noen turer til byen og dermed også holder meg unna garnbutikker, for ikke å snakke om SALG på slike. Hvor lenge detter varer vil nå vise seg, men jeg er godt i gang i allefall. Årets første ordentlig strikkeprosjekt nærmer seg slutten, så hvis jeg ikke går tom for garn ( noe som er godt mulig..) så skal jeg nok klare å få det ferdig i løpet av helgen.


Ingen kommentarer: