lørdag 8. januar 2011

strikkeprosjekter 2010

Jeg snakket tidligere om en oppsumering for 2010, vel så langt har ikke tiden strukket til. Nå er tempoet snart tilbake slik det bruker å være med på ettermiddagene. Denne uken har jeg vært ekstremt trøtt, to uker ferie setter nemlig sine spor. Satser på at neste uke blir bedre i allefall. Siden jeg ikke er kommet så langt at det er blitt noen oppsumering så får jeg prøve å få til det neste uke. Men en liten bilde kollasje over de fleste av mine strikke prosjekter i 2010 har jeg fått laget. Er ganske så stolt over det jeg har fått til, i tillegg er det vel noen få som ikke er blitt avbildet. Skal prøve å huske på å ta bilde av alle strikke prosjektene i 2011. Noen er allerede blitt påbegynnt, og mange er under planlegging. Blir spennende å se hva året bringer på håndarbeidsfronten.


Denne helgen går vel med til bursdagsfeiring, for i dag er fruen i huset ( ja, det er meg..) 35 år, så nå begynner vel jeg også å bli voksen. En kake er allerde fedig bakt og en til er underveis, så i ettermiddag og i morgen kommer det vel noen kaffe gjester innom.
Ha ei fin helg alle sammen!
Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: