fredag 14. januar 2011

Siste rest av jula

Da er vi snart ferdige med jula her på Tranghaugen også, i dag ble juletreet kastet ut og resten av julepynten pakket ned.Hadde det ikke vært for at jeg er lei julepynten rundt meg så hadde nok juletreet fått stå ennå lengre. For så flott tre har vi aldri før, det har omtrent ikke drysset en barnål, og gjorde heller ikke det da jeg tok av pynten. Satser på like flott tre til neste jul også. Ennå er det litt pynt igjen på kjellerstua, men det må jeg vel klare å få tatt i løpet av helgen.



Denne helgen er det minimalt med planer, noe jeg virkelig ser fram til nå. I morgen kommer lillebror med familie på besøk, men det er jo bare kos. Håper bare været bedrer seg litt, så blir det kanskje en mulighet til en tur utendørs også. Nå i ettermiddag/kveld har det i allefall ikke vært mye å skryte av. Vinden har virkelig tatt godt rundt hushjørnene her nå. Da er det ekstra godt å kose seg innendørs med fyr i peisen og strikketøyet i fanget.


Nå skal denne fruen straks finne sengen sin, det blir altfor mange sene kvelder midt i uken, så da bør jeg prøve å få litt ekstra søv når det er helg og noen dager fri.
Ha ei fin helg alle sammen!
Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: