søndag 2. januar 2011

2011

Da er vi i gang med et nytt år og det gamle legges bak oss. Ser det er mange som har en oppsumering av året som gikk i bloggen sin, jeg har tenkt tanken jeg også, men foreløpig er jeg ikke kommet så langt. Vel, jeg får se hva jeg rekker nå som hverdagen står for døren.




Det nye året ble feiret her hjemme med koslig besøk og masse god mat. Været var med oss slik at vi fikk sett alle de flotte rakettene som ble sendt opp, vi så til og med deler av rakettene i fra Trondheim. Tidliger på kvelden så det litt mørkt ut for at vi skulle få til det, da snødde det ganskje tett en stund. Og siden det også har snødd ganske mye tidligere i julen så begynner vi nå å ha mer enn nok snø.


Jeg har i dag brukt godt over en time på å få fram bilen min ( som også har hatt juleferie) så nå håper jeg virkelig at det er nok snø for en stund framover. Vi har vurdert om vi må opp på taket her å fjerne litt snø, for nå begynner det virkelig å bli store mengder der oppe. Mulig vi får bruke ettermiddagen til det i morgen. For nå er det jo slutt på sløve dager og sene kvelder. Regner med det blir en del trøtte tryner å se rundt omkring i morgen, her har vi i allefall snudd døgnet de siste ukene, så det blir vel ikke helt enkelt å komme seg opp.



Vel, nå skal jeg ta meg en runde rundt i huset og sjekke at alt er klart til morgen dagen. Så bør jeg vel snart finne sengen jeg også. Er nok ikke bare barna som blir trøtte i trynet i morgen.
Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: