lørdag 22. januar 2011

Småtterier

Her går dagene unna i rekordfart og vi klarer fint å fylle opp ettermiddagene og kveldene.Denne uken har vel vært litt vel aktiv føler jeg, så det er bra alle ikke er slik. Det er nesten så jeg gleder meg litt til neste uke slik at jeg får pustet ut...

Disse flotte bilderammene kjøpte jeg på bruktbutikken i høst. Føler jeg må skryte litt av "butikken vår", for det er altså så mye flott og få kjøpt der. En stor del av det som kommer inn er jo kjempe flotte varer, og jeg klarer bestandig å finne noe nytt når jeg er innom.



Disse gamle sandkakeformene har jeg også kjøpt på bruktbutikken, og nå ligger de og pynter opp her hjemme. Ennå har jeg ikke rotet meg til å fram all pynten jeg hadde fremme før jul og ikke er alle kassene med julepynt kommet opp på mørkloftet heller, for jeg finner stadig vekk noe julevarer. Men det må vel bli snart tenker jeg.


I går kveld var vi på en liten treffning med hyggelige naboer og da hadde jeg med meg denne flotte vinvesken som jeg fikk til bursdagen min. Jeg kommer nok til å bruke den flere ganger, for det tok seg mye bedre ut og komme med ei flaske vin i en flott veske isteden for en plastpose. Kanskje skal jeg prøve meg på å få laget noen slike selv også, kjekke å ha liggende og kunne ta med seg og gi bort.

Vel vi får se hva det blir til, jeg har nemlig mange flotte strikkeprosjekter som jeg har en plan om å begynne med i tiden som kommer. I dag skal jeg en snar tur til byen, for i kveld skal vi på nyttårsball så da skal barna på overnatting til mormor og morfar, så da har jeg et lite håp om at jeg skal rekke å få kjøpt meg litt garn når jeg først er i byen.




Måtte bare ha med et bilde av denne flotte skålen som jeg også var så heldig å få i bursdagsgave. Helt etter min smak, så denne blir nok stående framme en god stund fremover. Det er bare så artig å få slike gaver altså, liker å ha bursdag når det ender opp med slike skatter.
Men nå skal jeg komme meg ut døra, barna har jo vært borte på overnatting så de må hentes før de skal bringes til nytt overnattingssted. Det blir vel godt når denne hektisk helgen er over, og vi endelig kan puste ut og roe ned tempoet litt.
Ha ei fin helg allesammen!

Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: