mandag 10. januar 2011

Julestrømper

Årets første strikke prosjekt er full ført. Nå ble jo dette påbegynnt i 2010, men ikke ferdig før i år. Jeg er jo ikke noen sokkestrikker, men disse var det faktisk ganske moro å strikke. Jeg strikker litt stramt i allefall når jeg strikker med flere farger, så første gang jeg prøvde sokkene ble jeg litt i tvil, men med litt strekking og tøying og damping ble de da passelig. Og jeg er svært så fornøyd med julestrømpene mine og har brukt de masse de siste dagene.

De hektiske ettermiddagene våre er igang igjen, og i dag fikk vi så vidt spist middag før vi dro ut døra igjen. Denne gangen var det skitrening til Ingid som sto på planen. Så mens jentungen var ivrig med på ski fikk mor gått seg en liten trimtur. Utrolig godt etterpå for jeg må ærlig innrømme at jeg aller helst hadde sett av vi kunne kose oss hjemme i hele ettermiddag og kveld. Så i kveld var det ekstra godt å finne sofaen og nye strikkinga, for nye strikke prosjekter er jeg allerede godt i gang med. Kommer vel bilder av de også ettehvert her tenker jeg. Nå blir det litt mer strikking før jeg finner sengen og lader opp til en ny dag med masse ting på timeplanen.
Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: