mandag 17. januar 2011

Kjøkkenhjelpere

På lørdag hadde vi besøk av lillebror Eskild med familie. Serveringen var det barna som ordna med. Mads er jo blit skikkelig reser på vaffelsteking etter god opplæring på bruktbutikken. Denne gangen fikk han to mindre tilskuere som etterhvert ble ivrige hjelpere.




Mathias synes visst det er stor stas å få hjelpe til på kjøkkenet, og ville mer enn gjerne ta over for Mads. Vafflene smakte i allefall kjempegodt, så det er ingen tvil om at de kunne det de holdt på med.



I går kveld ble jeg forresten også ferdig med tunikaen som jeg har holdt på med, så i dag har jeg holdt varmen med den på jobb. Bilder får komme en dag senere for nå roper sofaen på meg og der har jeg tenkt å være resten av kvelden. I morgen blir nok en lang dag igjen, for da skal jeg ut til Frøya i begravelse.
Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: