onsdag 1. september 2010

Gi bort igjen!

Åhh, jeg digger slike gi bort som Ellen har på bloggen sin nå, og selvfølgelig har jeg meldt meg på denne gangen også.




1 premien er en slik 10 års dagbok, den hadde jo vært genial å ha. Der kan man jo skrive opp slike ting som man bør huske fra år til. Hvem man kjøpte hva til i gave feks. Jeg tror jammen jeg skal se om jeg finner meg en slik om jeg ikke er så heldig å vinne en da. Jeg er jo en mester i å skrive opp alt mulig, men så var det det der med å huske hvor det var jeg skrev det opp når jeg trenger det...



Er jeg ekstra heldig så kan jeg vinne en av Ellens flotte kreasjoner til barn. Både jeg og Ingrid er jo så heldige at vi har hver vår EllenSand kjole, men skulle gjerne hatt flere. Så nå krysses fingrene for at jeg er en av de heldige som vinner, trekningen er ikke før den 19 sept, så du rekker fint å melde deg på selv. (ikke trenger du egen blogg heller..)
Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: