tirsdag 21. september 2010

"Kari Traa" lue

Forrige uke prøvde jeg meg på å strikke en variant av Kari Traa lua. Har sett flere varianter av den og tenkte at jeg også ville prøve meg på den. Den så jo ikke så veldig avansert ut. I tillegg er jo luer noe som går "fort" og det er jo jeg stor tilhenger av.




Denne har jeg strikket i restegarn etter OL- genseren som jeg strikket i vinter. Kjekt å få brukt opp noe rester. Lua har jeg strikket etter denne oppskriften. Jeg har allerede en ny lue på pinnene i noe annet restegarn, så denne varrianten blir det nok flere av.




Related Posts with Thumbnails

1 kommentar:

Aimar Niedzwiedzki sa...

Hei Laila
Vil gjerne fortelle deg om et nytt prosjekt knyttet til hjemmestrikking jeg tror du vil finne glede av å høre om, men det passer litt dårlig å forklare det i en kommentar.
Kunne du mailet meg på adressen i lenken i denne kommentaren så skal jeg fortelle deg litt mer i epost form.
PS det er en god sak det handler om.
Aimar