onsdag 22. september 2010

Hello Kitty luer

I vår strikket jeg en slik Hello Kitty lue til Ingrid. Nå har jeg strikket noen flere, her er bilde av de to siste, den andre jeg strikket hadde rød sløyfe, men den glemte jeg å ta bilde av før den ble gitt bort. Mønsteret har jeg funnet inne på Strikkeoppskrift.com. Ta en titt her hvis du har lyst til å prøve selv. Den er enkel å strikke og det går fort unna ( jeg har strikket tre stk siden lørdag.. og jeg er ikke av de raskeste med pinnene...) det blir nok flere av disse etterhvert også. Kjekke å ha som et gave alternativ.


Nå er det straks leggetid for barna, så da tenker jeg at strikkinga mi kommer frem igjen. Mannen jobber overtid så da har jeg i allefall ikke noe dårlig samvittighet for å sitte oppslukt med håndarbeide.

Related Posts with Thumbnails

2 kommentarer:

kristin sa...

den va stilig! bursdagsgavetips t camilla d der altså.. hint hint....

Tranghaugen sa...

Hi,hi, har ei te på gang allerede, så det e ikke umulig at den befinn sæ i en bursdagsgave :))