tirsdag 7. september 2010

Nettshopping

Så har jeg gjort det igjen.... altså shoppa på nettet. Det er jo bare så utrolig lettvint. Særlig nå som vi har så mye annet å henge fingrene i og ikke kommer oss til byen å får unna gjort de innkjøp vi trenger der. Så nå har jeg brukt "noen" kroner kun ved å sitte hjemme i stua.





Men det er ikke tull og tøys jeg har shoppet, kun fornuftige ting som trengs. Ingrid har sittet sammen med meg her og kommet med ønsker. Så dette Hello Kitty undertøys settet ble med ekstra i pakken.



Ellers så ble det for det meste ungene som får nyte godt av denne runden med shopping. De har strekt seg masse i løpet av sommeren, så mye av klærne de skal bruke i høst/vinter er blitt for små. Disse treningsdressene var det tilbud på nå, så det ble det til begge to. Det er forresten inne på Sportmann at jeg har funnet alt dette fine.



Nå er det forhåpentligvis en stund til vinteren kommer, men denne pakken med vinterklær var det også tilbud på, og kommer nok godt med når været blir kaldere. Blir spennende å se når pakken kommer om jeg blir fornøyd. Sist jeg bestillte noe fra Sportmann ble jeg hvertfall godt fornøyd, så det lover godt.
Ellers nyter vi sommeren som nå er kommet til trøndelag. Bedre sent enn aldri er det vel noe som heter??
Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: