torsdag 2. september 2010

Sjarmtroll

Det nærmer seg helg med stormskritt, uken her har gått kjempe fort, men det begynner vi jo å bli vant med nå. I tillegg så ser det ut til at disse værmelderne hadde rett, været har i hvertfall bedret seg betraktelig. Har ikke sett noe til disse sommertemperaturene ennå, men det kan vel komme det også.



Bildene i dag er av noen skikkelig søte sjarmtroll som jeg er så heldig å få være tante til. Øverst her er lille Sofie som er så blid en unge, det er så moro å se hvor mye hun vokser for hver gang vi treffer henne.

Mathias har jo alltid vært en stor sjarmør da, selv om han nå er begynnt å gjøre seg litt mer "kostbar". Deler ikke ut klemmer til tante like villig som før, men han er nå bra god allikevel da.


Lille Camilla poserte villig vekk i solbrillene til Mads, det var visst stas å få låne dem. Hun er nok en ganske så bestemt liten jente, for når jeg hadde tatt et bilde var det ikke snakk om å stå i ro litt til slik at jeg fikk tatt flere bilder, det får da være måte på hvor mange bilder jeg skal ta av henne.
Nå er det snart senge tid, får prøve å få noen timer med søvn,slik at jeg ikke slokner så tidlig på sofaen i morgen. Fredagskveld er det vanskelig å holde ut særlig lenge til denne fruen, jeg har vel brukt opp energien tidligere i uken tenker jeg. Denne helgen skal brukes til å ladde batteriene for fullt, satser på godt vær,så blir det ennå enklere.
Ha en fin kveld alle sammen!

Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: