torsdag 9. september 2010

Sommer i september

Vel, nå ser det ut som om den sommeren vi har gått å ventet på i hele sommer er kommet. Litt i seneste laget kanskje, men jeg klager ikke altså. Jeg er svært så fornøyd med været vi har nå. Greit å få brukt litt av sommerklærne før vi finner fram ulla igjen.





De siste dagene har været bare vært helt utrolig og det er så deilig. Ettermiddagene blir så mye lettere når været er så flott. Siden vi bor på landet ser jeg at mange av bøndene nok et svært så fornøyd med den varmen som kom nå. For her kjører skurtrøskene for fullt fortiden. Men nå sier de jo at det snart er over, så vi må vel bare nyte det.



Bildene av denne flotte kornåkeren er tatt på andre siden av hekken her. Det er jo et vakkert syn. Jeg skulle gjerne ha tatt flere bilder rundt her for nå ser jeg mange nye flotte motiver. Men dagene strekker liksom ikke til. Nå går det i kjøring til aktiviteter, foreldremøter og husarbeid i tillegg til jobb. Nei, jeg satser på at jeg skal få prøvd ut kameraet i løpet av helgen tenker jeg, så får vi se hvordan det ble etter at helgen er over.

Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: