torsdag 5. august 2010

Harstadtur

Da er vi kommet hjem i fra årets ferietur til Harstad, har vært hjemme noen dager nå, men det er noe som skjer nesten hver dag, så bloggen er ikke første prioritet for tiden.

Dette bildet tok jeg på tur nordover, da stoppet vi ved Svenningsdalvatnet og overnattet der. Kjempe fin plass som vi fant tilbake til på tur sørover igjen. Himmelen var jo bare nydelig den kvelden, så jeg var bare nødt til å forevige den.





Vi hadde både fint vær og noe av det andre slaget også. Jeg våknet bla en natt av et forferdelig tordenvær, tror det sto på i nesten en time. Det var virkelig noe av det værste jeg har opplevd. Flere kvelder hadde vi et flott skue uten for stue vinduene. Se bare så vakkert det kan bli.





Her er Ingrid pyntet til bryllup, for det var jo selvfølgelig et bryllup i år også ( noe vi i "trønderbataljonen" har litt skyld i....) Men vi liker jo bryllup :)) Det er bare det at i år har vi ikke "klart" å få noen til å gifte seg til neste år. Så da må vi finne noe annet og feire slik at vi får truffet slekta der nord. Nå har det seg slik at det er mange rund dager i løpet av neste år, så da har vi en mulighet der.




Årets flotte brudepar på kirketrappa sammen med sine tre nydelig barn.




Til slutt et nydelig bilde av lille Ida som var så fin en brudepike da mamma og pappa giftet seg.



Har enormt med bilder som er tatt i ferien, så det kan nok hende at jeg kommer tilbake med flere. Men nå først er det nytt bryllup som står for tur.

Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: