mandag 30. august 2010

Bursdagsfeiring

Da er vi omsider ferdig med bursdagsfeiringene for i år her i huset. Mads er blitt feiret i flere dager nå, først med tanter,onkler og besteforeldre på farsiden, så med gutta i klassen og til slutt med gjengen fra byen. Vi er blitt så mange etterhvert at vi er bare nødt til å dele opp i flere feiringer. Men nå er det over for i år, og gutten er i allefall storfornøyd. Litt mindre klær enn i fjor og mer penger, det var jo det han ønsket seg også. Så nå spørs det om vi ikke bør ta med gutten i banken før alle pengene blir klatret bort på tull.




Selv om han er blitt en stor gutt så må vi jo ha kake med lys på, og med lunger som fungerer er det ikke noe problem å blåse ut 12 lys i en fei.



Noen stor kakemons er ikke gutten, da må det i såfall være sjokoladekake eller brownies. Og når det er bursdag så baker jo mor det gutten vil ha. I år prøvde jeg meg på browniesmuffins som jeg fant oppskriften på hos Siwan. Jeg kan vel si det ble suksess for innen jeg rakk meg bort til bordet for å prøve hvordan de ble så var det tomt!




Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: