onsdag 25. august 2010

Barnedåp

På søndag var vi i barnedåp til mitt lille tante barn Sofie. Dåpsbarnet var svært så bli og fornøyd, så det hele gikk veldig bra.








Her er mine to barn sammen med sine søskenbarn på morsiden. Et svært så vakkert firkløver dette ;)





Jeg er jo ikke noen super baker, men noen få enkle klarer jeg jo å få til. Denne gangen var det sjokoladekake og gulrotkake som sto på planen. Bamseformen min er i silikon, men jeg har nesten ikke brukt den før. Første gang jeg prøvde meg på noe i den laget jeg gele. Det ble ingen umiddelbar suksess, for jeg fikk den ikke ut av formen. Sjokoladekaka derimot var mye enklere å få ut.





Hjerte "formen" som jeg har laga hjertepynten med har jeg kjøpt på ikea sammen med "servietten" som jeg har under kaka. Var flere i pakken og alle kan de brukes om igjen. Kjempekjekt.

Nå blir det snart middagslaging før jeg skal få på meg treningsklærne og uti bygda og gå kjerringrokk (et mosjonsløp rundt bygda til inntekt for kreftsaken). Så blir det hjem til en kjapp dusj før jeg dra på dugnad på bruktbutikken. Puh, det går i ett, merker at skolen er i gang igjen ja...

Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: