mandag 9. august 2010

Stoler

Da er omsider begge stolene ferdig "oppusset". Ble ikke helt hundre prosent fornøyd, men til å være første gang så bør jeg vel si meg fornøyd.




Stolene gjør seg i allefall godt på kjøkkenet, jeg er svært så fornøyd med resultatet. Nå mangler jeg bare to stoler til. Jeg får vel begynne å gå på jakt tenker jeg.



Her er dagen brukt til å komme ajour med klesvasken, samt prøve å få orden i huset. Har vært litt kaos tendenser siden vi kom hjem fra Harstad, vi har jo bare fartet rundt hit og dit de siste dagene også. I helgen var vi i bryllup til et alldeles nydelig brudepar. Det ble en flott bryllupsfeiring og en kjempe fest som varte til tidlig på morgenen. Får komme tilbake med bilder en annen dag.
Nå har jeg så smått begynnt å pakke litt, for i morgen setter jeg og barna nesen ut mot havgapet igjen. Terje har begynnt på jobb igjen, men jeg og barna tenker å tilbringe den siste ferieuka på Wågøya. Så langt ser jo værmeldingen bra ut også.
Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: