mandag 23. august 2010

Hipp hurra

Hurra, hurra, i dag er "lille" gutt 12 år. Rart hvor fort tiden går, synes jo nettopp jeg hadde liten baby for første gang. På en annen side, så er det jo veldig greit at barna begynner å bli store, jeg har vel konfirmant for første gang før jeg vet ordet av det. I dag blir det feiring med tanter, onkler, søskenbarn og besteforeldre, så det blir vel en flott dag.





Nå har det seg slik at denne lille gutten ikke er særlig glad i å bli foreviget av kamera, så det er så som så med bilder som finnes av han. Bildene er enten tatt i smug eller under "tvang". Bildet over her er fra årets ferietur til Østersund, da mor prøvde å få til et flott bilde av sine to små engler ( det går jo fort mot jul, så da er det jo greit å ha noen bilder på lur....) Vel, resultatet ble jo så som så. Dette er langt fra det eneste bildet som er tatt... På bildet under var vel ikke Mads klar over at pappa satt med kameraet ( ikke mor heller for den del)




Jeg bør vel se om jeg klarer å komme i gang med litt husarbeid etterhvert her jeg. Må jo ordne litt før gjestene dukker opp i ettermiddag.
Related Posts with Thumbnails

2 kommentarer:

Pia sa...

Gratulerer så mye med en flott 12-åring - tida går så fort! Om et halvt år har jeg og en 12-åring i hus - han ble da akkurat født?...;)

Bling - our elf on the shelf sa...

Gratulerer så mye med 12-åringen :)
Rebecca på 14 år ble "født i går" etter mitt hode ;)
Synd de ikke liker å bli tatt bilder av altså, det er litt ergelig. Her må det grove bestikkelser til for å få ungene til å posere skal jeg si deg *lol*
Sitter som deg og planlegger julekortet, men det er mulig det kun blir babyen i år... Time will show tenker jeg :))