lørdag 28. august 2010

Som vanlig går tiden litt for fort til at jeg rekker alt jeg så gjerne skulle ha fått gjort. Når det er så mye som skjer blir det slik at bloggen og strikkinga mi må lide under det. Jeg er jo innom her vær dag, men som regel orker jeg ikke å blogge, jeg må liksom ha litt tid på meg for å komme på noe å skrive om. Så isteden blir jeg sittende å se på alle de flotte bloggene rundt omkring og får bare ennå flere ideer til ting jeg gjerne skulle ha gjort.




Men ting blir vel bedre etterhvert tenker jeg, nå har vi jo vært vant til et rolig tempo i flere mnd så da er det ikke rart det blir forandring når det skjer noe hver kveld. Nå har vi fått datoene for foreldremøtene også, så jeg regner med at når de er unnagjort blir det litt roligere kvelder.



Nå venter vi på at mormor og morfar og noen onkeler kommer på bursdagsbesøk til Mads. I går hadde gutten bursdagsfeirng med guttene i klassen, så da var det stor stemning her med pizza, kake, popcorn og film. Tror alle kosa seg masse, Mads var i hvertfall svært så fornøyd med besøket. I kveld skal vi i dobbel 30års dag, og i morgen er det 60 års dag, så før vi vet ordet av det er vel denne helgen også historie.
Ha en flott helg alle der ute!
Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: