torsdag 13. mai 2010

Påbegynte prosjekter

Jeg har de siste dagene funnet så utrolig mye fint som jeg så gjerne skulle ha strikke. Men så var det det der med tiden igjen da, den strekker liksom ikke til. Og i tillegg så har jeg jo noe som ligger i kurven uferdig også. Så nå har jeg satt meg som mål at jeg skal gjøre ferdig disse påbegynte prosjektene før jeg begynner på nye. Vel, vi får se hvor lenge det holder.




Hello Kitty lua til Ingrid er i allefall blitt ferdig. Og gjett om frøkena var fornøyd, hun kom hjem fra skolen og ramset opp ei lang liste med venninner som også ønsket seg en sånn lue. Hun mente at jeg skulle strikke det til dem, dog med annen farge på sløyfen da, slik at de ikke tok feil. Om det blir gjort gjenstår å se, men det er nå et flott gavetips da, så kanskje jeg får ånden over meg en gang.


Det lilla og hvite over her er ment å bli et sitteunderlag. Strikker i fritidsgarn på pinner nr 8 og har tenkt å tove det i maskina etterpå. Det går tregt, men nå har jeg i allefall tatt det fram igjen, så får vi se.


Så var det den stakkars engelen min da, blir visst aldri ferdig den. Den har hvertfall ligget lenge i kurven nå.



Har strikket en vott og en leggvarmer til Ingrid i viking naturgarn. Har tidligere strikket lue i samme mønster, men så ble votten så mye mindre en hva som var tenkt, så da ga jeg opp det prosjektet en stund. Prøvde meg på en leggvarmer,men syntes den også så litt liten ut. Men det er liten vits i dem når det kun er en av hver. Jeg får vel ta meg sammen å prøve å få ferdigstilt dette settet også, slik at jeg kan begynne på noe av mine "nye" prosjekter.

1 kommentar:

Romantisk i Rian sa...

Heia!

Så fin den lua var :-D

Er det mulig å få mønsteret på den eller?

Du er så flink, Laila.

Klem fra Wenche