onsdag 12. mai 2010

Nå må vel våren ha komme??

Ja, som overskriften sier så har jeg vært litt i tvil om våren kommer til oss i år. For det er ikke mange dagene siden det var minus grader her og det var hvitt på bakken. Det skal jo ikke være sånn nå som vi er kommet til mai. Nå har jeg nettopp lest på nettavisen her at det ikke har vært en kaldere start på mai på 35 år, og det sier vel sitt.





Men nå ser det ut til å ha snudd, været i dag har i allefall vært supert. Jeg kunne riktig nok ha ønsket meg noen ekstra varme grader, men jeg kan vel ikke forlange alt for mye heller. Det er i allefall sol og oppholdsvær, så kommer vel varmen etterhvert.



Har tatt en liten runde i hagen i dag og sett på alt som er begynnt å komme fram, og nå begynner det virkelig å skje ting. Satser på at varmen kommer også nå så blir alt så mye bedre.


Nå er det langfri her i gården så da håper vi været holder seg, så får jeg kanskje tid til å få litt orden i bedene også. For nå begynner det å vises at jeg kun har sett på dem de siste ukene. Ellers skal dagene brukes til avslapping, slik at vi er klar for en innspurt de siste ukene av dette skoleåret. Har noen strikkeprosjekter på gang også, men de får jeg komme tilbake til i morgen ( hvis jeg får tid da.... jeg har jo "ferie")






Ingen kommentarer: