lørdag 8. mai 2010

Lille Sofie

Sist søndag da vi var i byen fikk vi hilse på lille Sofie igjen. Et alldeles nydelig lite nurk. Vi så godt at hun hadde blitt større siden sist vi så henne, selv om hun fortsatt er veldig lita. Denne sløve tanta hennes glemte jo å ta med lua og vottene som jeg hadde strikket til henne, så de ligger fortsatt her. Det spørs vel om jeg må strikke et nytt sett, for innen jeg kommer meg til byen igjen så har hun vel vokst fra det. Ja,ja, jeg liker jo veldig godt å strikke babytøy da, det går jo så fort. Ja, å så blir det heller ikke liggende i kurven uferdig...



Rart å tenke på hvor fort tiden har gått, denne skjønne lille frøkena er 1mnd allerede. Synes ikke det er lenge siden jeg gikk her å venta på tlf med siste nytt jeg. Men det nærmer jo seg sommer med stormskritt nå da.
Barna har begynnt å telle skoledager som er igjen før sommerferie. Og det er jo slett ikke ille, for det er jo mange fridager nå i mai. Håper bare været blir litt bedre for den siste uka har ikke akkurat vært oppløftende. Har måttet kostet snø og skrapet is av bila flere dager før jeg har kunnet dratt på jobb. Temperaturen steg en del mot helga og sola tittet også fram, men i dag er det grått ute igjen. Vi får håpe at det bare er et blaff.
Ha ei flott helg alle sammen!

2 kommentarer:

Romantisk i Rian sa...

Hei!

Så søtlille Sofie var da.
Lingnet veldig på pappan sin da.

God helg til dere.

Klem

Tranghaugen sa...

Hu e kjempe nydelig og ja, hu e vældig lik pappan sin, e som å sjå n Steinar som lita.

Go hælg te dokker å, bynne vel å bli vår te dokker å no ;)

Klæm