søndag 16. mai 2010

Klar for 17 mai

Da er vi omsider klare for feiring av 17 mai. Dagen i dag har vært strålende og vi har hatt sommertemperaturer. Alt som skulle ha vært gjort innendørs er blitt utsatt i det lengste, men jeg har da kommet i mål allikevel.





Når været ble så knall som i dag måtte vi jo bare være utendørs. Jeg fikk energi i takt med varmen som kom, og har fått gjort veldig mye fornuftig utendørs i dag. Begge bilene er vasket (noe som skulle vært gjort for lenge siden ) og shinet og klare for nasjonaldagen.






Zinkblomsterpottene mine har blitt stygge med årene, men etter en runde med sprayboksen i dag ble de som nye. Har ikke handlet inn noe særlig med sommerblomster ennå, det er jo ikke mange dagene siden vi hadde minusgrader. Men jeg kjøpte disse geraniumene og noen margeritter som jeg satte ned på kirkegården. Så får vi håpe det ikke blir så kaldt igjen framover. Været for morgen dagen ser ikke så lovende ut på værmeldingene, men jeg velger å satse på at det blir feil og vi får en flotters nasjonaldag.




Ha en flott 17 mai alle sammen !

1 kommentar:

Eva sa...

Ha en flott 17 Mai, du og dine og :) Og så krysser vi fingrer og tær for godvær i morgen:)