onsdag 31. august 2011

Vindusramme

I fjor sommer dro jeg med meg en gammel vindusramme hjem i fra Wågøya. Pappa ristet passe oppgitt på hodet og skjønte ikke helt vitsen med å ta med seg gammel skrap hjem derifra. Bedre ble det heller ikke da jeg kom hjem. Min bedre halvdel så heller ikke skjønnheten i denne vindusrammen slik jeg gjorde.




Men jeg hadde en plan med den, det har bare tatt litt tid å få utført den i praksis. I løpet av sommeren har den altså fått noen strøk med hvit maling og fremstår nesten som ny. Så da var det bare å fortsette med planene mine.



Jeg har en eller annen plass på nett ( husker selvsagt ikke hvor...) sett noen som brukte en gammel vindusramme til bilderamme. Det likte jeg og bestemte meg for at det skulle jammen meg jeg også. Så nå har jeg omsider fått noen bilder fra bryllupet vårt innrammet.



I dag har jeg omsider fullført prosjektet og er kjempe fornøyd med den. Nå gjenstår det bare å få den opp på veggen. Får satse på at det ikke tar like lang tid.

Men nå er det straks tid for å hente frøkena som er på kornett øvelse, før det blir siste del av bursdagsfeiring til ulykkesfuglen vår Mads. Han går fortiden med venstre hånd i gips etter å ha ramlet på skolen på mandag. Heldigvis ikke brudd,  kun forstuing, men ganske så forslått og hoven var han, så nå blir det en liten uke i gips før han forhåpentligvis er like pigg som før igjen.





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Ingen kommentarer: