onsdag 10. august 2011

Besøk på kirkegården

Sist vi var i byen tok vi turen innom kirkegården for å besøke gravene til mine besteforeldre. Det er ikke så ofte at  vi er der og jeg ble litt usikker på om barna har vært med dit i det hele tatt.



Grunnen til at jeg hadde lyst til å dra akkurat denne dagen var at det var min mormor`s 88års dag. Men det er en stor kirkegård og ukjent som vi var hadde vi litt trøbbel med å finne fram. Graven til farmor og farfar fant jeg med engang, og  da ble jeg virkelig imponert over meg selv, for det hadde jeg ikke trodd.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Jeg hadde jo en viss formening om hvor graven til mormor og morfar lå også, men der kom jeg til kort altså. Måtte til slutt ringe til mamma og få hun til å forklare meg hvor vi skulle gå. Så vi fant da frem til slutt etter mye frem og tilbake, tror nok jeg kommer til å huske det til neste gang nå i hvertfall. Barna syntes det  var spennende å være med på kirkegården og hadde masse spørsmål i etterkant ( i allefall Ingrid, som lurer på det meste for tiden). Veldig godt å ha fått vært der en tur i allefall.

Ingen kommentarer: