tirsdag 16. august 2011

Ferdig mala

Da er omsider alle stolene ferdig malt. Det tok sin tid, men nå er jeg i allefall ferdig. Ble som tidligere nevnt svært så fornøyd med resultatet. At ikke alle synes spisestua er finere hvit velger jeg å overhøre fullstendig.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nå er det bare å ta fatt på neste prosjekt, for ja jeg har flere prosjekter som venter. Sikkert like lurt å hive seg ut i det mens arbeidslysten fortsatt er der. Nå blir det ikke jeg som skal stå for hovedjobben på neste prosjekt, men det finnes nok ting jeg kan bidra med også. Nå skal vi omsider få satt inn nytt vindu på rommet til Mads i kjelleren og det andre kjellerrommet. Snekkern har vært her i dag og kikket litt, så nå blir det og vente på at han er klar til å starte. Tenker vi pusser opp rommet med det samme vi er igang, nytt gulv er allerede innkjøpt, så da blir det vel bra.

1 kommentar:

Brit Strikkenerd sa...

Det ble kjempe flott.Rart det der med at man får sånn oppussing trang i august.Jeg holder på med arbeidsrom kombinert tvstue. et rom som har stått på venteliste i MANGE år.Synd en akkurat nå må begynne på arbeid når jeg er så godt i gang i heimen!! Lykke til videre med dine oppussinger:)