tirsdag 9. august 2011

Det går fremover ( saaakte i hvertfall)

Ahh, nå vil visst ikke denne bloggen samarbeide med meg. Tenkte jeg skulle vise bilder av framgangen i maleprosjektet mitt. Men så vil selvsagt ikke bildene komme i den rekkefølgen som jeg vil ha dem i. Arg, har prøvd flere ganger nå, så nå gidder jeg rett og slett ikke mer, så da får det bli som det blir.




Vel, uansett jeg er halvveis i stolmalinga, dvs at fire av åtte stoler er unna gjort. Så da skjønner dere at det går ikke fort unna her akkurat. Helgen ble brukt til bursdagsfeirng på lørdag og blåbær tur på søndag, så da ble det ikke tid til noe maling. Men nå er jeg igang igjen, og denne gangen skal jeg bli ferdig også før jeg gir meg.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Været er jo perfekt for maling igjen nå også, for ute ser vi ikke annet enn grå regntunge skyer, Så eventuelle utendørs prosjekter må vente til senere.
Nytt trekk til stolene er fortsatt ikke på plass, men med en bytur i sikte i morgen eller torsdag så bør det vel bli en ordning på den biten også. Under her ser dere ennå et maleprosjekt som jeg har hatt gående i sommer. Kjøpte denne aviskorgen på bruktbutiken i vår og så for meg at denne ville bli fin som hvit. I tillegg tenkte jeg at den ville passe fint på Wågøya for der mangler vi en sånn. Men nå er jeg blitt litt usikker, og vurderer om jeg skal ha den selv isteden, den ble jo så fin :)


Ingen kommentarer: