søndag 28. august 2011

Frøyatur

Sist helg hadde vi nok en flott helg på Frøya, egentlig helt utrolig hvor heldige vi er med været hver gang vi reiser utover. Nå hadde vi litt regn på lørdag, men ellers var været flott.



Torsdag kveld var vi en snartur på Wågøya. Blekk stille sjø og flott solnedgang fikk vi også med oss.




Fredag var været like strålende som torsdag. Mads og Martin padlet kajak fra hytta og til Sætra, der koste vi oss med kaffe og saft i solveggen til tante Olaug.




Senere på fredag kom også mine brødre med famile på hytta, og selvsagt var lille Cecilie også med. Hun hadde til og med på seg strikke jakka og lua som jeg har strikket til henne. Moro å se og det varmer selvsagt et tante hjerte å se lille gull i mine strikke kreasjoner.



Ingrid og Mathias fikk prøve sitte onkel sin motorsykkel noe som var veldig populært. Hadde helt sikkert blitt med på en kjøretur og disse to om de hadde fått muligheten.


På søndag fikk vi også tid til en tur til Wågøya, noe som er populært for både store og små. Båtturen er heller ikke å forrakte, litt vindfullt akkurat her, men været ble bare bedre og bedre utover dagen.


Tilbake på Dyrøya igjen var det omsider Ingrid sin tur til å få prøve kajak. Noe hun hadde mast om siden torsdag. Mor var ikke særlig høy i hatten, men jenta hadde full kontroll hun. Ikke veltet hun og padlinga hadde hun også full kontroll på. Det blir nok flere turer neste sommer tenker jeg, og kanskje skal jeg driste meg til å prøve også.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Dette ble nok mest sannsynlig årets siste tur for vår del, mye som skjer i helgene framover nå. Men vi kommer sterkt tilbake igjen til neste år.
Nå skal vi nyte siste rest av helgen, for denne har gått litt i raskeste laget med fullt program både fredag, lørdag og i dag.

Ingen kommentarer: