fredag 2. september 2011

Sjal / skjerf

For en stund siden kom jeg over oppskriften på et nydelig lite sjal/skjerf . Oppskriften finner dere her . Oppskriften ser mye vanskeligere ut en hva den egentlig er, fort gikk det også å strikke det når jeg bare hadde forstått oppskriften rett.



Jeg knotet litt med det første jeg strikket og fellte av før jeg strikket opp kanten rundt. Det ble mye vanskeligere da og i tillegg fikk ikke skjerfet den samme buen som det andre gjorde. Men jeg orket ikke rekke opp igjen, så da fikk det bare bli sånn.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...Nå har jeg strikket tre stykker så langt og det er ikke utenkelig at det blir flere etter hvert. Jeg har brukt blandingsgarnet til mor åse i fra rema, kjempe mykt og godt garn som jeg nok kommer til å bruke flere ganger.

Ingen kommentarer: