onsdag 3. august 2011

Malemodus

Nå er visst sommeren omsider kommet til trøndelag, eller kanskje dette også bare er et blaff?? Uansett vi har i allefall hatt flere dager med gode sommertemperaturer og litt sol innimellom også. Og med god været så kommer også arbeidslysten.  Jeg har i allefall funnet frem malekosten igjen og gått løs på et prosjekt som jeg startet på i fjor sommer.




Da var det spisestue bordet som ble offer for min malelyst. Den gikk desverre over før prosjektet var fullført, og tilbake sto et bord som borplaten hadde fått ny finish og bena var blitt mala hvite. Stolene derimot møtte ikke malekosten i den omgangen.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Nå derimot har jeg startet på stolene, og så langt er 2 av 8 stoler ferdig malt så det går i allefall fremover. Fornøyd blir jeg også, så jeg skjønner virkelig ikke hvorfor jeg ikke har gjort dette tidligere. Nå får jeg bare satse på at jeg blir ferdig med malingen før jeg går lei igjen. Det ser  lovende ut så langt i allefall. Planen er å trekke om setene på stolene etterhvert også. Jeg har bare ikke helt bestemt meg for hvilket stoff jeg skal bruke. Jeg får vel ta meg en bytur en dag og se om jeg finner noe.

1 kommentar:

Brit Strikkenerd sa...

Lykke til med maling av stolene.) Kjenner godt til det der å starte ofensivt ut og gå inn for landing litt for tidlig i mange av mine prosjekt arbeid også :)