mandag 3. september 2012

Skappelgenseren

Jeg har som tidligere nevnt hevet meg på farsotten og strikket en Skappelgenser jeg også. Denne har jeg strikket på oppdrag fra min svigerinne. Hun påstår at hun ikke kan å strikke, men denne tror jeg at selv hun hadde klart. Det er jo kun rettstrikk hele veien. 
Denne genseren har jeg strikket i Sandnes alpakka og kitten mohair, så det ble en skikkelig myk og god og varm genser. Vurderer om jeg skal strikke en til meg selv også, men da tror jeg at jeg skal prøve i annet garn, noe billigere alternativ kanskje? Vel, vi får se, jeg har da flere prosjekter jeg kunne tenke meg å få fullført. 







Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 kommentar:

Bundingen sa...

Så snill du er! All den rillestrikken, og så er den ikke til deg selv en gang!
Godt jobba! Som du skjønner er jeg ikke så begeistra for rillestrikk, men det er jo et "omsalaust" arbeid, da. Men genseren kan en godt like for det!

Ha en fin kveld!

Klem