onsdag 12. september 2012

Ups, ny bok i posten

Jammen dukket det ikke opp ennå en bok i posten. Dette er den tredje boken på kun kort tid. Ikke at det har noe å si egentlig, for alle bøkene er jo flotte, men det blir dyrt i lengden. Jeg klarer ikke å avbestille bøkene som kommer, de er jo så fine.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Denne gangen var det en pute bok, å så utrolig mange flotte puter da gitt. Så nå har jeg bare enda fler ting jeg gjerne skulle ha laget. Jeg tror jeg å ønske meg flere timer i døgnet til jul. Aller helst skulle jeg vel ha hatt de før jul slik at jeg blir ferdig med alle de tingene jeg har en plan om å lage før den tid. Vil du lese litt om boka og se noe av alt det flotte som er i den, ta en titt her, her finnes det noe for en hver smak. Både strikking, hekling og brodering er med. Jeg lover å komme tilbake med bilder så fort jeg har laget noe fra den.

1 kommentar:

Bundingen sa...

Jeg så noen av putene på "God morgen, Norge" forleden. De var store og fine og litt annerledes enn dem jeg har.

Ha en strålende onsdagskveld!

Klem fra Ingunn