torsdag 20. september 2012

Ønsker meg

I dag gikk det plutselig opp for meg hvor kort tid det er igjen til jul. Jeg tror jeg må begynne å skrive meg en liste over hva jeg skal gjøre før julen er her. Jeg har jo mye planer oppe i mitt lille hode, så for at det skal bli noe av det bør jeg vel få det ned på papiret. 
Så imens jeg er inne på dette med julen så tenkte jeg at jeg skulle vise frem noe av det som står på ønskelista mi for tiden.





Vannkokeren over her er en nyhet som er kommet i fra Eva Solo nå i høst, og den er helt etter min smak. Det eneste minuset med den er vel prisen, og hvertfall når jeg har en vannkoker som fungerer som den skal. Men det er jo lov å ønske seg samt å drømme litt.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Dette frokostservise så jeg i sommer da vi var på ferie i Sverige, jeg innbiller meg at dette er et gammelt servise. Mulig jeg tar feil der, men jeg tror jeg skal ta meg en tur å kikke litt om jeg finner dette neste gang jeg er i byen.

2 kommentarer:

inga sa...

serviset du så i Sverige er svenske og mora di har 6 tekopper, tekanne og diverse i et skap på Selsbakk

Tranghaugen sa...

Næhh, så kjekt da, da kan æ jo bare ta turen te Selsbakk å se etter det da :)