søndag 9. september 2012

Mer bomullstrikk

Etter et forslag fra min mann, lette jeg opp en oppskrift på trekk til zaloflaska. Han mente at siden jeg strikket så mye, så kunne jeg jo liksågodt strikke noe fornuftig....(som om det ikke er fornuftig alt det andre jeg strikker da...hm) 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...


Vel, det ble i allefall trekk til zaloflaska, strikket i samme mønster som kopptuene jeg har strikket i sommer. Øverst heklet jeg en liten pyntekant, så da ble den litt dekorativ også. Ser på nett at enkelte har pyntet flaskene med hekleblomster, så det får jeg se om det blir noe av etterhvert. Jeg har også en plan om å strikket et slikt trekk til, slik at jeg har et i campingvognen også. Nå er vi vel ferdige med årets campingsesong, så da har jeg litt bedre tid på meg. Tror virkelig jeg må skrive meg en liste over ting jeg har en plan om å lage, ellers er det lett det blir avglemt, for jeg kommer jo stadig over nye ting.

1 kommentar:

Bundingen sa...

Smart! Kjekt å pynte zaloflaska så kan den stå framme på kjøkkenbenken.

Klem fra Ingunn