torsdag 6. september 2012

Jeg fant, jeg fant

Jeg fant, jeg fant..... 
Jeg hadde visst ikke strikket bare en klut i fjor sommer, for da jeg drev å så etter noe garn her en kveld dukket disse tre klutene opp. Jeg hadde helt glemt at jeg hadde strikket de, men der lå de altså helt ferdige. Jeg hadde til og med tatt meg bryet med å hekle en kant med fastmasker rundt. Ja, ja, slike overraskelser er jo bare gledelige.




Jeg har også gjort ferdig ennå en klut, denne har ligget i veska en stund og har vært ha med bort strikkinga mi. Kjekt å ha noe som jeg slipper å følge så mye med på da. Ennå er det ikke tomt for bomullsgarn, men jeg begynner å gå litt lei av disse klutene, så det spørs om jeg isteden skal finne meg noe annet til veskestrikk.




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

1 kommentar:

Bundingen sa...

Kluter i fine farger gjør arbeidet lettere! For en overraskelse å finne tre ferdige klare til bruk!
Da er det vel bare å sette i gang med vaskinga.

Klem fra Ingunn