tirsdag 4. september 2012

Marius strikkebok

I dag kom denne flotte boka i posten til meg, å lykke sier jeg bare. Til alle dere der ute som er glad i å strikke og som liker Mariusmønsteret i tillegg detter er bare en bok dere må ha. For uten masse fine mønster finner man masse fine bilder og historier om opprinnelsen til mønsteret med mer. 






Jeg har ikke rukket noe annet enn å bla igjenom den, men ser for meg at her har jeg noe jeg kan kose meg masse med. I tillegg har jeg fått masse ideer til strikkeprosjekter framover ( som om jeg ikke hadde nok fra før...)





Denne puffen blir nok å finne i dette huset etterhvert, for den synes jeg var kjempe fin.




 Et trekk til vinkartongen i Mariusmønster tror jeg også at jeg må ha, selv om jeg har et annet trekk fra før.



I sommer har jeg strikket noen ølvotter som jeg har tovet, men tror jammen meg at jeg skal sette en slik på to do lista mi også.
Dette var bare noen smakebiter, jeg tror det blir en del Marius strikk på meg i tiden framover.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

2 kommentarer:

Bundingen sa...

Gratulerer med ny strikkebok! Denne må jeg nok skaffe meg. Gleder meg til å se hva du strikker etterhvert.

Ha en strålende dag!

Klem

Trude Dyrehealing sa...

Hei.
Jeg har samme boka som deg.
Og jeg driver med ølvotten, men jeg får ikke til selve mønsteret på den som er rundt ølboksen.
Er det meg det er noe galt med eller er det feil i boka?
Jeg håper du kan gi meg ett svar tilbake på denne eposten her trude@aron.no.
Med vennlig hilsen
Trude