tirsdag 1. mars 2011

Vinhøne

Uka før vinterferien strikka jeg ei vinhøne igjen, men blogginga ble det dårlig med da gitt. Men her kommer den i allefall. Planen med denne var jo en bursdagsgave, nå er nå den tenkte dagen over for lengst, så det spørs om jeg ikke må sende denne høna ut på en aldri så liten tur med posten. Har ei vinku som å ble strikk i samme slengen, men den har jeg ikke kommet så langt med at jeg har montert. Men det må det vel bli ei rå med etterhvert.




Så til slutt et bilde av genseren til Ingrid. Har begynnt på den første arma nå i ettermiddag/kveld, men vet med meg selv at det har en tendens til å ta litt tid. Men målet er søndag når VM er over. Så får tiden vise hvordan det går.



2 kommentarer:

Aase sa...

Så pent du strikker. Den mariusgenseren blir kjempefin.

Tranghaugen sa...

Takk for det, gleder meg i allefall til jeg blir ferdig med den. For nå har jeg masse annet jeg gjerne skulle ha strikket.