mandag 7. mars 2011

Jeg rakk det akkurat

Med intensiv strikking i helga rakk jeg akkurat å strikke ferdig genseren til Ingrid før avslutningssermonien til VM var over i går ettermiddag. Så da hadde jeg stor tro på at jeg skulle klare å montere den ferdig også i går kveld. Men det gikk ikke helt etter planen, for jeg er jo ikke så veldig glad i å montere. Og når øynene begynnte å sige igjen mens jeg satt å sydde fast armene, var det egentlig best å finne sengen. Men jeg sto opp litt tidligere i dag tidlig og fikk genseren klar til frøkena skulle på skolen. Jeg var jo så kjepphøy i går kveld og fortalte hun at jeg nok skulle klare å bli ferdig med den.


Hun var i allefall svært så fornøyd med genseren og har fortalt at den skal hun ha på i morgen også. Nå skal jeg satse på litt små strikk som luer og sitteunderlag en stund fremover før jeg kanskje slår til med en Marius genser til meg selv også. Det var jo en fin en i forrige ukes familien, i tillegg til mange andre fine oppskrifter. Men nå, tilbake til strikkinga :)
Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: