fredag 25. mars 2011

Svisj...

Synes dagene og ukene suser avgårde. Men noen vår ser det ikke ut som om vi får. Den siste uka har vært meget spesiell vær messig sett. Fra masse regn i starten av uka til mengder med snø nå mot helgen. I tillegg har vi hatt mye vind noe vi har fått merket ganske godt vi som bor på "feil" side av fjorden. Ferjene har på ingen måte gått som de skulle ha gjort og i tillegg har de innimellom vært innstilt også. Er veldig glad jeg ikke pendler til byen og kan bestemme selv når jeg vil over fjorden. Heldigvis har vi ikke hatt noen ærend til byen denne uken, og satser på at været har snudd innen vi skal ta turen over.



Vel, med dritt vær ute kan man kose seg inne meg håndarbeid med god samvittighet. Litt strikk er det blitt på meg de siste ukene også. Pannebåndet på bildet over her ( som egentlig er mer rosa enn hva det ser ut til) har jeg strikke to av av restegarn. Det første ble for lite til Ingrid så da fikk Camilla det i steden. Har en plan om å strikke flere siden det går fort og er en flott måte å få unna litt restegarn på.


Hello Kitty undelaget som jeg strikka for leeenge siden til Ingrid er omsider påsydd ansikt. Jeg ble litt oppgitt siden jeg hadde montert på ørene på feil side og ikke oppdaget det før etter at jeg hadde tøvet det. Så da ble det lagt bort, men Ingrid fant det liggende i kurven min og lurte på hvorfor hun ikke kunne få det. Så da fikk jeg bare gjøre det ferdig slik som det var. Hun har nå allerde brukt det på skolens skidag i forrige uke så hun ble i allefall svært så fornøyd.
Jeg har også fått fedig noen andre prosjekter, men de får jeg komme tilbake til ved en senere anledning. Nå er det straks klart for middag og så skal jeg på jentekveld til en god vennine. Gleder meg masse :)
Ha ei flott helg alle sammen!

Related Posts with Thumbnails

Ingen kommentarer: